ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

1.     KONU

İşbu ön bilgilendirme formu ile Alıcı’nın Platform ( https://www.godiva.com.tr/ internet sitesini ifade eder) üzerinden satın aldığı Ürün/hizmete ilişkin akdedeceği mesafeli satış sözleşmesi kurulmadan önce ilgili mevzuat uyarınca bilgilendirme yapılmaktadır.

2.     TARAFLAR

 

SATICI/ELEKTRONİK TİCARET HİZMET SAĞLAYICI

Unvanı

Dank Gıda San. Tic. A.Ş.

Adresi

Kısıklı Mah. Ferah Cad. No:1 Büyükçamlıca, İstanbul

Telefon

0 850 201 88 71

Çağrı Merkezi

0 850 201 88 71

E-Posta

destek@godiva.com.tr

Vergi No

 

MERSİS No

 

Kep Adresi

dankgidasanayi@hs01.kep.tr

ALICI

Adı-Soyadı/Unvanı

 

Adresi

 

E-Posta

 

Şehir

 

Posta Kodu

 

Ülke

 

Telefon

 

Alıcı ile Satıcı Sözleşme içerisinde kısaca ayrı ayrı “Taraf” ve birlikte “Taraflar” olarak anılacaklardır.

3.     SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜNLERİN/HİZMETLERİN ÖZELLİKLERİ, BEDELİ VE ÖDEME

Ürün/Hizmetlerin türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, tüm vergiler dahil satış bedeli, ödeme şekli, fatura bilgileri gibi detaylar aşağıda belirtildiği gibidir.

Ürün Açıklaması

 

Ürün Adedi

Satış Fiyatı

KDV(%)

Ara Toplam

İndirim Tutarı/Hediye Çeki

 

 

 

 

 

 

Kargo Ücreti

 

KDV Dahil Toplam

 

Teslim Şekli                              :

İndirim Tutarı                           :

İndirimli Toplam Sipariş Tutarı  :

Ödeme Şekli ve Planı                :          

Sipariş Tarihi                            :

Tahmini Teslim Tarihi ve Saati  :          

Teslimat Adresi                        :

Teslim Edilecek Kişi                  :

Fatura Bilgileri                          :

Adı, Soyad                                :          

Fatura Adresi                            :

4. CAYMA HAKKI

4.1. Alıcı hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin satın aldığı Ürün/Hizmeti teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde cayma hakkını kullanarak iade edebilir.  Alıcı cayma hakkını “sipariş iptali” veya “iade” olmak üzere iki ayrı şekilde gerçekleştirebilir. Sipariş henüz kuryeye teslim aşamasına geçmediyse Alıcı Platform üzerinden ya da müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek siparişini iptal edebilecektir. Sipariş Alıcı’ya teslim edildikten sonra Alıcı siparişi kapıda iade edebilir ya da müşteri hizmetleri ile iletişime geçilerek iade kodu oluşturularak sipariş iade sürecini başlatabilir.

4.2. Alıcı, Ürünü teslim almadan önce muayenesini yapacak, ezik, kırık, bozulmuş, ambalajı açılmış, yırtılmış vb. olağan muayene ile tespit edilebilen ayıplı ve hasarlı Ürünü/Hizmeti Satıcı yetkilisinden teslim almayacaktır. Alıcı Ürünü/Hizmeti gözden geçirmeyi ihmal eder ve teslim alırsa, Ürünün sağlam ve hasarsız olduğunu kabul etmiş sayılacaktır.

4.3. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin Alıcı tarafından, Satıcı bilgilerinde belirtilen posta adresi, telefon numarası, e-posta adresine veya Platform’da kendisine sunulan diğer yöntemler vasıtasıyla Ürünlerin teslim alınmasını takiben 14 (on dört) gün içinde yönlendirilmesi gerekir. Cayma hakkının kullanılmasında Alıcı Sözleşme ekinde yer alan formu kullanabileceği gibi cayma kararını bildiren açık bir beyanda da bulunabilir.

4.4. Alıcı, cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi Satıcıya yönelttiği tarihten itibaren en geç 14 (on dört) gün içinde Ürünü teslim aldığı Satıcıya veya yetkilendirilmiş olduğu kişiye, Ürünün orijinal faturasını, kutusu, ambalajı, standart aksesuarları ve varsa ürünle birlikte gönderilen hediyeler ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak iade etmek zorundadır. Alıcı, cayma süresi içinde Ürünü kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmadığı takdirde Üründe meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu olacaktır.

4.5. Satıcı, cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört (14) gün içinde, Ürünün yukarıda belirtildiği şekilde kendisine iade edilmiş olması şartıyla, Alıcıdan tahsil ettiği bedelleri Alıcının Ürünleri satın alırken kullandığı ödeme aracına ve Alıcıya herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferde iade edecektir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış olması halinde, Satıcı tarafından kredi kartına iade edilen tutarın Satıcı tarafından Banka’ya iadesinden sonra Alıcı’nın hesaplarına yansıması halinin tamamen Banka işlem süreci ile ilgili olduğunu ve olası gecikmelerde Banka’nın sorumlu olduğunu ve bunlar için Dank Gıda’yı sorumlu tutamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

4.7. Alıcı iade edeceği Ürün/Hizmet’i Ön Bilgilendirme Formu’nda belirtilen Satıcı'nın Kargo Şirketi/kurye ile Satıcı'ya gönderdiği sürece iade kargo bedeli Satıcı'ya aittir. İade için Alıcı’nın bulunduğu yerde Satıcı’nın Kargo Şirketi şubesi/kuryesi bulunmaması halinde, Alıcı Ürün’ü herhangi bir Kargo Şirketi’yle/kuryeyle gönderebilecektir. Bu halde iade kargo bedeli ve Ürün’ün kargo sürecinde uğrayacağı hasardan Satıcı sorumludur.

4.8. Alıcı, yapacağı tüm iadeleri orijinal ambalaj ve kutu ile ve Ürünün ambalajı bozulmaksızın yapılmalıdır.

5. CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca Alıcı aşağıdaki Sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.

h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

ı) 13/10/1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununa göre tescili zorunlu olan taşınırlar ile kayıt veya tescil zorunluluğu bulunan insansız hava araçlarına ilişkin sözleşmeler.

i) Tüketiciye teslimi yapılmış olan cep telefonu, akıllı saat, tablet ve bilgisayarlara ilişkin sözleşmeler.

j) Canlı müzayede şeklinde açık artırma yoluyla akdedilen sözleşmeler.

k) Tanıtma ve kullanma kılavuzunda satıcı veya yetkili servis tarafından kurulum veya montajının yapılacağı belirtilen mallardan kurulum ya da montajı yapılanlara ilişkin sözleşmeler.

6. UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

Alıcı, her türlü soru, talep ve şikâyetlerini 1. maddedeki adrese destek@godiva.com.tr e-posta adresine ve 0 850 201 88 71 numaralı müşteri hizmetleri hattına yapabilecektir. Ayrıca Alıcı Mesafeli Satış Sözleşmesi kapsamındaki şikâyet ve itirazları konusundaki başvurularını, Bakanlıkça her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde mal veya hizmeti satın aldıkları veya ikametgâhlarının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemelerine yapabilecektir.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ek-1

ÖRNEK CAYMA FORMU

(Bu form, sadece sözleşmeden cayma hakkı kullanılmak istenildiğinde doldurup gönderilecektir.)

 

-Kime:

Unvanı

DANK GIDA SAN VE TİC. A.Ş

Adresi

Kısıklı Mah. Ferah Cad. No:1 Büyükçamlıca, İstanbul

Telefon

0 850 201 88 71

E-Posta

 

Vergi No

 

-Bu formla aşağıdaki Ürünlerin satışına veya Hizmetlerin sunulmasına ilişkin sözleşmeden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.

-Sipariş tarihi veya teslim tarihi:

-Cayma hakkına konu Ürün veya Hizmet:

-Cayma hakkına konu Ürün veya Hizmet:

-Tüketicinin adı ve soyadı:

-Tüketicinin adresi:

-Tüketicinin imzası: (Sadece kağıt üzerinde gönderilmesi halinde)

-Tarih: