Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Godiva.com.tr üzerinden üye olmadan da alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. 


Godiva.com.tr’ye üye olarak hem Godiva Club avantajlarını yakalayabilir hem de çeşitli duyuru ve kampanyalardan haberdar edilirsiniz. Üyelik formumuzu kullanarak birkaç adımda sitemize hızlıca üye olabilirsiniz.

Sitemize hızlı üye olmak için mevcut Godiva Club üyeliğinizi ya da  Facebook hesabınızı da kullanabilirsiniz.

Sitemize üye olmak için tıklayınız.

 

Aradığım ürünü nasıl bulabilirim?

Sitemizin üst tarafında yer alan arama kutusuna incelemek ve satın almak istediğin ürüne ait bilgileri yazarak arama yapabilirsiniz. Örneğin “Çikolata”, “Hediye” “Atıştırmalık”, "Royal Box” gibi.

Ayrıca almak istediğiniz ürünü kategorilerimiz arasında gezinerek bulabilirsiniz.

Satın almak istediğiniz ürünün sayfasına giderek, satın almak istediğiniz çikolata tipi, adet/kg seçimini yapıp, ürünü sepetine ekleyip satın alma işlemlerine devam edebilirsiniz.

Nasıl sipariş verebilirim?

Godiva.com.tr üzerinden sipariş verebilmeniz için sitemize üye girişi yapmanız ya da üye olmadan Misafir Alışverişi gerçekleştirmeniz gerekmektedir.  

 

Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizin kargo ile gönderiminde, üye olurken doldurduğunuz üyelik formundaki bilgilerden yararlanılır. Siparişinizin gönderimi sırasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcimiz, üyelik bilgilerinizden yararlanarak sizinle iletişime geçer. Bu nedenle üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve güncel olmasını rica ederiz. Üyelik bilgilerinizi güncellemek için buraya tıklayabilirsiniz.

Siparişiniz tarafımıza bildireceğiniz kargo adresine gönderilir. Kargo teslimatı sırasında bir sorun yaşanmaması için adres bilgilerinin eksiksiz ve güncel olduğunu kontrol etmenizi rica ederiz. Yaz aylarında Perşembe 14:30' dan sonra verdiğiniz siparişler Pazartesi saat 14:30 dan sonra kargoya teslim edilir. Pazar günleri kargo teslimatı yapılmadığından Cumartesi verilen siparişlerin Pazartesi çıkışının yapılacağına dikkat etmenizi rica ederiz. Adres eklemek veya mevcut adresinizi güncellemek için buraya tıklayabilirsiniz.

Siparişimi iptal etmek / değiştirmek istiyorum

İptal, iade, değişim bozulabilir özel ürünler kapsamında olduğu için yapamamaktayız ama sorularınız ve konu hakkında bilgilendirme almak için 0850 201 88 71 numaralı hattımızdan bizi arayabilirsiniz.

 

Siparişimi nasıl ödeyebilirim?

Godiva.com.tr'den vereceğiniz siparişleri kredi kartı ile ödeyebilirsiniz.

 

Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?

Godiva.com.tr üzerinden verilen siparişlerinizin gönderimi İstanul içinde özel kurye firmamız, İstanbul dışında UPS firması ile sağlanır. Kargo ile ilgili daha detaylı bilgi için tıklayın.

 

Siparişim henüz kargoya teslim edilmedi. Ürünü değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Henüz kargoya verilmemiş siparişlerdeki ürün değişikleri için 0850 201 88 71  numaralı Godiva.com.tr Müşteri Hizmetleri hattımızı arayabilirsiniz.
 

 

Cayma hakkımı nasıl kullanabilirim?

Ürünlerimiz özel ürünler kapsamında olduğu için İptal ,iade ve değişim işlemleriniz yapamamaktayız.


COVID-19 SÜRECİ HAKKINDA BİLGİLENDİRME


Sizlerin ve çalışanlarımızın sağlığı her zaman önceliğimiz COVID-19 kapsamında alınan tedbirler doğrultusunda hepimizin sağlığını korumak adına E-Ticaret Depo operasyonlarımıza aldığımız güvenlik ve yüksek hijyen önlemleri doğrultusunda devam ediyoruz.

İstanbul İçin aynı gün teslimat: Hafta içi saat 11:00’den önce verdiğiniz İstanbul içi siparişleriniz, özel araçlarımız ile aynı gün teslim edilir. Bu dönemde artan e-ticaret hacmi ve sipariş yoğunluğu karşısında teslimat süreçlerimizde aksaklık yaşamamak adına süreci iyileştirmek; siparişinizin en kısa sürede size güvenli olarak ulaştırmak için özenle çalıştığımızı bilmenizi isteriz 

Standart teslimat: Siparişiniz, 2-4 iş günü içerisinde belirttiğiniz adrese UPS ile teslim edilir. Kapanma nedeniyle siparişiniz size daha geç gönderilebilir. Siparişiniz kargoya verildiğinde sms/mail ile bilgilendirileceksiniz. Bu dönemde artan e-ticaret hacmi ve sipariş yoğunluğu karşısında kargo firmalarının sınırlı kapasitesinden dolayı teslimat süreçlerimizde aksaklık yaşamamak adına kargo firmalarıyla görüşüp süreci iyileştirmek; siparişinizin en kısa sürede size güvenli olarak ulaştırmak için özenle çalıştığımızı bilmenizi isteriz. Teslimat sürecini sorgulamak için, üye girişi yaptıktan sonra, Hesabım/Siparişlerim seçeneğinden kargo takip bilgilerinize ulaşabilir veya iletişim formunu doldurarak Müşteri İlişkileri ekibimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Bu zorlu dönemi hep birlikte en kısa zamanda aşacağımıza olan inancımız ile sağlıklı günler diler, göstereceğiniz anlayış için çok teşekkür ederiz.

 

X